top of page
Etsi


Road trip Uusi Seelanti
Uusi Seelanti -road trip vihdoin ja viimein. Toivottavasti tämä on vasta ensimmäinen. Kuuden kuukauden jälkeen, oli jo korkea aika nähdä vähän muutakin Uutta Seelantia kuin Whangarei ja yhden sunnuntain verran Opua ja Pahia, jonne oli myös hienot maisemat ajella. Kuvassa koko sakki, Mackon vierestä Kim, Carleen, Warren, Vali ja silmäpussit ja Macko ihan ite. Toistetaanpa taas tämä totuus: Purjehduksessa parasta on ihmiset, joihin matkalla tutustutaan. Tällä tavalla tutustuimm

Vali
31.5.4 min käytetty lukemiseen


Se pyörii... eiku kelluu sittenkin
Upea fiilis: Victoria kelluu nyt laiturissa kevyesti kuin joutsen! Osittain se on harhaa, koska myrkkyvärin rajaa nostettiin taas muutama sentti ylemmä. Toisaalta neitomme on ollut pienellä laihdutuskuurilla: Olemme luopuneet mm. sukelluskompressorista ja takakaiteessa killuneesta vara-perätuupparista. Yamaha nelitahti oli tuhannen painava murikka, eikä sitä sitten tarvittukaan, kun kumiveneen Tohatsu alkoi toimimaan. Uuden kaasuttimen se kyllä vaati. Nii! Se kumpparikin vie

Vali
17.5.2 min käytetty lukemiseen


Pientä laittoa vaan... kuusi kuukautta myöhemmin
“Päiväni murmelina” senkun jatkuvat täällä Dockland 5:ssa. Jos sukeltamisessa voidaan laskea, että tulee tehdä n. 5 tuntia töitä, jotta voi olla 45min. sukelluksissa - vähän sama veneen kanssa. Sukeltamisessa, osan tuosta työosuudesta voi maksamalla lyhentää. Sama periaatteessa veneessä. Kuten Mackon työhuoneen taulussa luki - teoriassa teorian ja käytännön välillä ei ole eroa - käytännössä kyllä. Valitettavan usein tosi. Siitä on käytännön kokemusta nyt kymmenen vuoden ajalt

Vali
3.5.3 min käytetty lukemiseen
bottom of page
